PHARMAMARKETING 2.0

O NAS

border

2Pharma to firma marketingowo-badawcza działająca w obszarze Farma Marketingu 2.0 (Pharmamarketing 2.0). Specjalizujemy się w marketingu treści (Content Marketing). Nasze wieloletnie doświadczenia marketingowe, związane z badaniami naukowymi powstającymi zgodnie z koncepcją Evidence Basad Medicine (EBM), pozwalają nam monitorować i tworzyć kompleksowe kampanie marketingowe. Wyróżniają się one najwyższej jakości treściami medycznymi (medical content). W projektowaniu kampanii używamy autorskiego modelu segmentacji internautów Fit4Future.

2Pharma powstała, aby w oparciu o wieloletnie doświadczenie udziałowców, tworzyć synergię w biznesie. Działamy w sektorze B2B. Naszymi partnerami są firmy działające na rynku farmaceutycznym. Pomagamy w skutecznym prowadzeniu biznesu. Organizujemy szkolenia, prowadzimy usługi doradcze z zakresu marketingu i zarządzania, planujemy i prowadzimy badania treści w sieci, rekomendujemy strategie działania.

robert bliźniewski

Robert Bliźniewski

Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny

Na rynku farmaceutycznym od 1994 roku. Z wykształcenia lekarz medycyny z MBA. Przeszedł szczeble zarządzania od przedstawi- ciela medycznego poprzez kierownika regionu, kierownika produktu do dyrektora działu z pełną odpowiedzialnością za wynik finansowy.

bartosz malczewski

Bartosz Malczewski

Członek Zarządu, Dyrektor Strategiczny

W branży farmaceutycznej od 1996 roku. Z wykształcenia farmaceuta z MBA. Tworzył strategie marketingowe w globalnych firmach farmaceutycznych. Na stanowisku dyrektora działu odpowiadał za restrukturyzację i pełny wynik finansowy.

Nasze rekomendacje (źródło: LinkedIn):

„Bartosz is one of the best charismatic team leaders I have ever met. His long-term experience in innovative pharmaceutical companies allows him to successfully manage teams in different business areas. And, what is in my opinion extremely important, he is very good at creation of effective interpersonal relationships. It is real pleasure for me to recommend Bartosz.”

Radoslaw Przyrowski

Medical Affairs Director Poland at Gilead Sciences

„I had a pleasure to work with Robert in Berlin-Chemie/Menarini. During that time he proved to be very efficient in managing and motivating sales force team, setting long-term strategies for sales department as well as implementing tactical sales operation plans. He was an enthusiastic team player, full of new ideas and initiatives, always eager to meet new challenges. He was fully committed to the business, with high level of responsibility and reliability.”

Korab-Białobrzeska Beata

Medical Affairs Director Poland at Gilead Sciences

“Bartosz - expert in marketing, creative, open to learn new areas, sharing his knowledge and practice with colleagues, motivating, trustful, loyal, well communicating with others, high standard of ethics. a kind of boss people wish to have and a colleague people enjoy working with.”

Teresa Zawadzka

Compliance Manager at Alcon

“I worked with Robert for a few years, first as his subordinate and then as Product Manager while he was National Sales Manager. Both experiences were valuable and joyful. Robert is very dedicated to what he is doing and can energize others, but at the same time doesn't lose the work-life balance. He is a great salesman, but also has a good marketing acumen. His sense of humor makes even the most difficult job a pleasant one. I enjoyed cooperating with Robert, learned a lot from him and recommend Robert for highest managerial roles.”

Roman Wydra

General Manager at Perlan Technologies

“Robert is a high-class specialist, experienced in managing large sales and marketing teams. During our work, Robert presented a very strong commitment and professionalism. Experience gained while working in marketing, allowed Robert to understand and implement the strategy very successfully. A very strong side of Robert's is his motivation and ability to build and support the vision of a company. It’s giving significant impact on the motivation of the team and strongly supports realization of organizational objectives.”

Krzysztof Nojszewski

Head of Integrated Hospital & Critical Care at Novartis

PHARMAMARKETING 2.0

DOŚWIADCZENIE

border

2Pharma to owoc refleksji założycieli, doświadczonych menadżerów w prowadzeniu klasycznych kampanii marketingowych.

2Pharma to zespół senior managerów, którzy mają ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu zarówno product managerami, jak i dużymi zespołami przedstawicieli medycznych w takich firmach jak MSD, Novartis, Berlin-Chemie, Sandoz i inne. Mają oni doświadczenie w prowadzeniu leków Rx i OTC na każdym etapie kampanii marketingowych. Z doświadczenia wiedzą, że APIK (Analiza, Planowanie, Implementacja, Kontrola) jest nie tylko prostym do napisania akronimem, ale przede wszystkim prawdziwym fundamentem funkcjonowania profesjonalnych działów marketingu i sprzedaży. I tylko rzeczywistość jest w stanie zweryfikować efektywność ich funkcjonowania oraz pokazać jak wiele błędów można popełnić na każdym etapie.

Jako prekursorzy zauważyli, że również w dziedzinie marketingu farmaceutycznego Internet staje się podstawowym medium komunikacji nie tylko z pacjentami, ale i z lekarzami. Wspierali więc „zapaleńców”, którzy potrafili połączyć marketing klasyczny z internetowym, a przede wszystkim sami poświęcali czas, aby rozpocząć równoległe działania w Internecie.

Ponieważ Internet daje możliwość coraz szerszej i lepszej komunikacji z pacjentami, jako pierwsi opracowali koncepcję monitorowania forów internetowych, jako podstawowego źródła spontanicznych wypowiedzi Internautów.

W ramach naszej działalności oferujemy nie tylko usługi badawczo-marketingowe, ale również usługi konsultingowe. Uważamy, że nasze doświadczenie z klasycznego marketingu farmaceutycznego i ponad dwuletnie już doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych w ramach firmy 2Pharma, może okazać się cennym uzupełnieniem kampanii marketingowych naszych klientów. Współpracę możemy rozpocząć na każdym etapie akronimu APIK. Podstawowym celem naszych działań doradczych jest stworzenie synergii pomiędzy aktywnościami online i offline.

Dotychczas współpracowaliśmy między innymi z takimi firmami jak:

  • janssen zdrowie
  • ucb
  • bayer
  • polfa
  • gadeon
  • novartis
  • temapharm
  • mylan
  • Adanedua aosyche
  • Care experts
  • Egis

PHARMAMARKETING 2.0

NASZE WARTOŚCI

border

WIZJA

Innowacyjne narzędzia i precyzyjne działania firmy 2Pharma cieszącą się najwyższym zaufaniem klientów działających w obszarze pharmamarketingu 2.0.

2Pharma jest firmą pierwszego wyboru, jeżeli chodzi o marketing treści (content marketing).

NASZE WARTOŚCI

SUKCES

PROESJO-NALIZM

INNOWACJA

ZESPÓŁ

ZAUFANIE

MISJA

Pomagamy Internautom podejmować właściwe decyzje zdrowotne w oparciu o najwyższej jakość treści medyczne.

MISJA

ANALIZA
TREŚCI

oraz ocena pod kątem jakości i wyrażanych opinii (Content Research)

KAMPANIE KONTENTOWE

w oparciu o wysokiej jakości treści medyczne (Content Management)

SZKOLENIA
I DORADZTWO

w celu budowania wiedzy na temat marketingu treści (Content Marketing)

EDUKACJA INTERNAUTÓW

poprzez popularyzację zasad medycyny opartej na faktach (evidence based medicine)

WSPÓŁPRACA
ZE ŚRODOWISKAMI AKADEMICKIMI

celem zapewnienia wysokiej jakości współpracy przy tworzeniu treści

PHARMAMARKETING 2.0

Autorzy medyczni

border

Zespół profesjonalnych autorów medycznych

Zespół przygotowuje do publikacji oryginalne treści medyczne skierowanych zarówno do lekarzy medycyny jak i zwykłych użytkowników internetu. Publikacje związane z poruszanym zagadnieniem oparte są na merytorycznych informacjach dotyczących medycyny opartej na faktach EBM (Evidence Based Medicine). Artykuły wykluczają jakiekolwiek subiektywne opinie dotyczące poruszanego zagadnienia. Każdy fakt medyczny jest udokumentowany badaniami klinicznymi. W przypadku tekstów medycznych skierowanych do internautów wartość merytoryczna treści prezentowana jest w formie łatwego do zrozumienia języka. Układ publikacji opiera się na poruszaniu zagadnień poprzez pytania, które czytelnik chciałby zadać, aby uzyskać jak najpełniejsze informacje dotyczące problemu medycznego, z którym się spotkał. Główny układ publikacji opisujący problem medyczny zawiera odpowiednio:
  • jego definicję i opis, jego przyczynę (z opisem potencjalnych czynników ryzyka),
  • potencjalne powikłania,
  • metody diagnostyczne,
  • leczenie farmakologiczne,
  • inne metody leczenia,
  • działania zapobiegawcze.
Zespół doświadczonych specjalistów kierowany przez dr n.med. Krzysztofa Wróblewskiego, specjalistę chorób wewnętrznych, nefrologa oferuje wsparcie merytoryczne niemal w każdej dziedzinie medycyny. W skład zespołu profesjonalnych autorów treści medycznych wchodzą specjaliści m.in. z zakresu: szeroko rozumianych chorób wewnętrznych, pediatrii, nefrologii, kardiologii, diabetologii, neurologii, immunologii klinicznej i genetyki dr n. med. Krzysztof Wróblewski – choroby wewnętrzne, nefrologia, diabetologia, dietetyka, dr n.med. Małogorzata Sodolska – choroby wewnętrzne, kardiologia, nefrologia dr n. med. Łukasz Kępczyński – choroby wewnętrzne, genetyka dr n. med. Katarzyna Połatyńska - pediatria, neurologia dr n. med. Irmina Korzeniewska-Dyl – choroby wewnętrzne, endokrynologia, gastroenterologia

Portfolio:

Artykuły skierowane do internautów:
  • Wieloletnia współpraca z magazynem Żyj Aktywnie- skierowany dla osób dializowanych i z chorobami nerek – magazyn wydawany na zlecenia Roche Polska
  • Magazyn Abecadło – skierowany dla osób z chorobami wątroby – magazyn wydawany na zlecenia Roche Polska
  • Czasopismo Diabetyk
  • Magazyn „Strefa zdrowia dla każdego” – program prowadzony prze CF Cefarm SA, dystrybucja w aptekach, wersja online: estrefazdrowia.pl (wcześniej jako magazyn „Apteka dla Każdego”)
  • Ulotki produktu farmaceutycznego - nadzór merytoryczny Cykl artykułów dla pacjentów poruszających wybrane problemy medyczne - „strefa zdrowia” - wersja online dostępna dla abonentów Medicover .
  • Cykle szkoleń: zdrowy styl życia, odżywianie, choroby nowotworowe, alergie i inne – zakłady pracy: Gillette, Dell, Amcor, TomTom, Ball Packaging, Flint Group i inni.
Artykuły skierowane do profesjonalistów:
  • Wieloletnia współpraca i cykle publikacji w czasopiśmie naukowym „Medycyna po Dyplomie” – odbiorca: lekarze
  • Cykle publikacji w czasopiśmie „Służba Zdrowia” – odbiorcy: lekarze, menedżerowie służby zdrowia
  • Szkolenia z zakresu prawidłowej insulinoterapii – odbiorca: pielęgniarki – na zlecenie Lilly Polska
  • Szkolenia z zakresu zakażeń układu moczowego – odbiorca: lekarze – na zlecenie AstraZeneca
  • Publikacje specjalistyczne opisujące mechanizmu działania leków w kontekście fizjologii i patofizjologii – dla: AstraZeneca

PHARMAMARKETING 2.0

KONTAKT

border
  • 2PHARMA SP. Z O.O.

  • ul. Chocimska 3A
  • 00-791 Warszawa
Back